بليط هواپيماي بالي

بليط هواپيماي بالي

امروزه عده زيادي از مردم به دنبال سفر به نقاط مختلف جهان هستند و يكي از اين نقاط، جزيره بالي است كه متقاضيان با تهيه بليط بالي مي توانند به اين جزيره زيبا سفر كنند، قبل از سفر هميشه براي انتخاب مكان سفر، دغدغه هايي وجود دارد. اما شما با تهيه بليط هواپيماي بالي و سفر به اين جزيره از كرده خود پشيمان نخواهيد شد و ما سعي داريم در ادامه شما را در مورد بالي و نحوه تهيه بليطهواپيماي ارزان بالي راهنمايي كنيم.اگر شما هم از متقاضيان بليط هواپيماي بالي هستيد لطفاً در ادامه نيز با ما همراه باشيد.

آشنايي با جزيره بالي

جزيره بالي كه پيوند دهنده اقيانوس آرام و اقيانوس هند است در كشور اندونزي واقع شده است. اين جزيره يكي از پرطرفدارترين و از جمله بهترين مقاصد گردشگري تمام جهان است، مساحت اين جزيره حدود ۱۶۰۰ كيلومتر مربع است و خاك حاصلخيزي دارد. افرادي كه بليط بالي را تهيه مي كنند حتماً مي دانند كه در اين جزيره چه جاذبه هاي زيبا و خارق العاده اي وجود دارد. همچنين جزيره بالي زيباترين جزيره كشور اندونزي شناخته مي‌ شود، در جزيره بالي بزرگترين شهري كه وجود دارد دنپازا است. اين شهر مركز اداري اين جزيره نيز مي باشد.

در زمان هاي مختلف عده زيادي با تهيه بليط هواپيماي بالي به جزيره بالي كشور اندونزي سفر مي‌ كنند و اين خود دليل بر عالي بودن اين منطقه براي سفرهاي تفريحي مي باشد لذا اگر شما براي تفريح قصد سفر كرده ايد، در انتخاب بليط بالي درنگ نكنيد، ما، در ادامه نيز در مورد بالي و نحوه تهيه بليط هواپيماي بالي بيش از پيش براي شما توضيحاتي ارائه خواهيم كرد.

آشنايي با جزيره بالي

مذهب مردم جزيره بالي

افرادي كه بليط هواپيماي بالي را تهيه كرده اند و قصد سفر به اين جزيره را دارند حتماً مي ‌دانند كه اندونزي بزرگترين كشور مسلمان جهان است. اما نكته جالب اين است كه مردم جزيره بالي كشور اندونزي دين هندو دارند، ممكن است با شنيدن نام دين هندو به ياد دين موجود در هندوستان بيفتيد اما بايد بدانيد كه دين مردم بالي با مردم هندوستان متفاوت است و مردم بالي فقط ۳ خدا را پرستش مي كنند. اما مردم هندوستان خدايان متعددي دارند و ممكن است براي كساني كه با بليط هواپيماي بالي به اين جزيره رفته اند ديدن كساني كه سه خداي متفاوت آسماني را پرستش مي كنند جالب باشد.

آب و هواي شهر بالي

آب و هواي جزيره بالي قطعاً بيشتر مورد توجه كساني خواهد بود كه با تهيه بليط بالي در آينده راهي اين جزيره خواهند شد، در مورد آب و هوا و اقليم اين شهر بايد گفت اين جزيره را مي‌ توان يك جزيره دو فصل دانست يك فصل خشك و فصل ديگر مرطوب است. در فصل مرطوب اين جزيره يعني از ماه اكتبر تا آوريل شما مي توانيد شاهد باران در اين شهر باشيد. در فصل خشك متوسط دما حدود ۳۱ درجه سانتي ‌گراد مي ‌باشد، اگر شما هم از جمله كساني هستيد كه پس از تهيه بليط هواپيماي چارتر بالي، دغدغه برداشتن نوع لباس مناسب براي سفر خود را داريد مي ‌توانيد در مورد آب و هواي اين منطقه بيشتر تحقيق كنيد تا در طول سفر خود دچار مشكل نشويد.

بهترين زمان سفر به بالي

همانطور كه گفته شد جزيره بالي آب و هواي گرمسيري دارد و اگر قصد شما از سفر با تور بالي انجام تفريحات آبي به خصوص موج سواري است، پيشنهاد مي شود در بازه زماني بين ماه هاي آوريل تا اكتبر سفر خود را انجام دهيد زيرا در اين مدت دريا موج هاي فراواني براي انجام اين ورزش دارد. همچنين اگر براي قايق راني و حمام آفتاب به اين منطقه سفر مي كنيد، بهتر است در ماه‌هاي آوريل تا اكتبر اقدام به گرفتن بليط هواپيماي بالي نماييد. همينطور به دليل برگزاري فستيوال هاي مختلف در اين جزيره شما مي ‌توانيد در زمان برگزاري اين فستيوال ها به بالي سفر كنيد.

فرودگاه هاي جزيره بالي

امروزه سفر زميني به كشورهاي خارجي بسيار كم رنگ شده است و افرادي كه بليط بالي را تهيه مي كنند به احتمال زياد از راه هوايي و از طريق فرودگاه ها به اين جزيره سفر مي‌كنند. لذا بر آن شديم تا در مورد فرودگاه‌هاي جزيره بالي مختصر توضيحاتي ارائه كنيم تا متقاضيان بليط هواپيماي بالي در مورد اين فرودگاه ها آگاهي كافي و لازم را داشته باشند و بعد از مراجعه به اين فرودگاه ها زمان زيادي را از دست ندهند و سردرگم نشوند.

نام فرودگاه موجود در بالي فرودگاه بين المللي انگوراه راي بالي مي‌باشد اين فرودگاه نام ديگري نيز دارد و عده ‌اي آن را با نام آي گوستي انگورا راي مي شناسند، در مورد اين فرودگاه بايد گفت كه نسبت به شهر ۱۳ كيلومتر فاصله دارد و يك فرودگاه همگاني مي باشد و استفاده از آن براي عموم آزاد است.

فرودگاه ديگري در بالي وجود دارد كه نام آن دنپاسار است. اين فرودگاه شامل دو ترمينال قديمي و جديد مي شود. يكي از امكانات اين فرودگاه واي فاي رايگان است. همچنين در اين فرودگاه هتل هايي وجود دارد كه افراد داراي بليط بالي در صورت نياز مي توانند اين هتل‌ها را براي خود رزرو نمايند. اگه شما هم از دارندگان بليط هواپيماي بالي باشيد به احتمال زياد يك بار گذر شما به اين فرودگاه‌ها خواهد افتاد و مجاب به استفاده از امكانات اين فرودگاه خواهيد شد.

فرودگاه هاي جزيره بالي

معرفي شركت هاي هواپيمايي جهت خريد بليط هواپيماي بالي

برخي از شركت‌هاي هواپيمايي به خاطر كم بودن درخواست بليط بالي احتمالاً پرواز بالي را در ليست پروازهاي خود ندارند و شما براي تهيه بليط هواپيماي بالي نمي توانيد به هر شركت هواپيمايي كه خواسته باشيد مراجعه كنيد زيرا فقط برخي از اين شركت هاي هواپيمايي بليط بالي را ارائه مي كنند. در ادامه نام شركت هايي كه پرواز بالي را در ليست پروازهاي خود دارند و ارائه دهنده بليط هواپيماي بالي مي باشند را مشاهده مي كنيد.

يكي از شركت هاي هواپيمايي كه از دوحه پرواز به فرودگاه دنپاسار را انجام مي دهد شركت هواپيمايي قطر مي باشد. اين شركت هواپيمايي يكي از لوكس ترين ايرلاين هاي سراسر دنيا است. از اين شركت هواپيمايي به بيش از ۱۵۰ نقطه در جهان پرواز وجود دارد كه يكي از آن ها همين شهر بالي است. با بليط بالي مي توان به وسيله اين شركت هواپيمايي به اين شهر رفت اگر مي خواهيد از ايران توسط اين شركت به بالي برويد ابتدا با پروازي به دوحه و سپس از آنجا به بالي خواهيد رفت. همچنين از طريق شركت هواپيمايي ماهان و با چند پرواز مي ‌توان به شهر بالي سفر كرد اين شركت هواپيمايي خصوصي در سال ۱۳۷۱ در شهر كرمان تأسيس شده است و دفتر مركزي اين شركت در شهر تهران قرار دارد. شركت هاي هواپيمايي ديگري نيز وجود دارند كه از طريق آن ها مي توان بليط هواپيماي بالي را تهيه كرد. اما بهتر است شركتي را انتخاب كنيد كه با مدت زمان كمتر و ايمني بيشتري شما را به مقصد برساند.

بهترين زمان براي رزرو و خريد بليط هواپيماي بالي

يكي از چيزهايي كه افراد در سفرهاي خود هميشه مورد توجه قرار مي دهند هزينه هاي سفر به خصوص هزينه هاي مربوط به بليط هواپيما است. راه هايي وجود دارد كه مي توان در پرداخت هزينه‌هاي مربوط به بليط بالي صرفه جويي كرد. اگر شما براي زمان سفر خود مشكل نداريد مي‌ توانيد در ماه‌هايي اقدام به رزرو بليط هواپيماي بالي كنيد كه گردشگران كمتري به اين جزيره سفر مي كنند. در مدت زمان بين ماه هاي نوامبر تا ماه مارچ در شهر بالي باران زيادي مي بارد و اين باعث شده در اين مدت تعداد مسافران اين شهر كمتر باشند لذا قيمت بليط هواپيماي بالي در اين مواقع ارزان تر خواهد بود. همچنين اگر به دنبال بليط هاي ارزان شهر بالي هستيد مي توانيد با تهيه بليط هاي لحظه آخري، هزينه‌هاي خود را بسيار كاهش دهيد.

براي تهيه بليط بالي بهتر است پس از قطعي شدن تصميم خود اقدام كنيد زيرا ممكن است با تعلل و موكول كردن اين كار به لحظات آخر با كمبود بليط مواجه شويد و بليط اين شهر براي شما موجود نباشد. ابتدا از زمان سفر خود به شهر بالي اطمينان حاصل كنيد سپس اقدام به رزرو بليط بالي نماييد تا هزينه مربوط به تهيه بليط شما هدر نرود، همچنين پس از تهيه بليط هواپيماي بالي در زمان مناسب به فرودگاه مراجعه كنيد تا از سفر جا نمانيد.

بهترين زمان براي رزرو و خريد بليط هواپيماي بالي

مدارك مورد نياز براي خريد بليط هواپيماي بالي

براي گرفتن بليط هواپيماي بالي شما نياز به مداركي داريد كه در صورت نداشتن آن ها ممكن است موفق به گرفتن بليط هواپيماي اين شهر نشويد. پس در اين مورد دقت كافي را داشته باشيد، برخي از اين مدارك عبارتند از: مدرك شناسايي معتبر مثل كارت ملي، شناسنامه و گذرنامه كه بايد به همراه داشته باشيد. علاوه بر اين ها مدارك لازم براي خروج از كشور و ورود به كشور اندونزي را به همراه داشته باشيد.

قيمت بليط هوپيماي بالي

همان طور كه گفته شد در ماه هاي نوامبر تا مارس قيمت بليط هواپيماي بالي با كاهش روبرو مي‌شود. اما بهتر است بدانيد در ماه‌هاي جولاي و ژوئن شهر بالي پر از مسافر مي‌ شود و شايد بتوان گفت كه اقامتگاهي در اين شهر خالي نمي ماند و طبيعتاً به دليل شلوغي و درخواست هاي زياد مبلغ بليط بالي با افزايش روبرو خواهد شد. البته اگر توانايي مالي تهيه اين بليط‌ ها را داريد در گرفتن آن تعلل نكنيد زيرا اين شلوغي شهر بالي در اين ماه‌ها بيخود نيست و كيفيت سفر شما در اين ماه ها مي تواند بيشتر و بهتر بشود.

نكات مهم در مورد اقامت با تور بالي

متقاضياني كه با بليط هواپيماي بالي به اين شهر سفر مي‌ كنند يكي از دغدغه‌هايشان اقامت در اين جزيره است. اگر شما قبل از سفر و به صورت اينترنتي هتل رزرو كرده باشيد ديگر نگران مكان اقامت در بالي نخواهيد بود. اما اگر اين كار را انجام نداده باشيد پس از رسيدن به اين جزيره بايد دنبال گرفتن اتاق در هتل هاي بالي به صورت حضوري باشيد كه ممكن است زمان زيادي از شما بگيرد.

  • علاوه بر مكان، اقامت در بالي مستلزم دانستن نكاتي است كه برخي از آن ها را براي راحت تر شدن اقامت شما در اين شهر بيان مي كنيم.
  • يكي از نكات اين است كه فقط ۵ درصد مردم شهر بالي مسلمان هستند. پس امكان برخورد شما با افراد مسلمان كم است و بهتر است عقايد خود را براي خود نگه داريد و در اين رابطه با كسي سخن نگوييد و به ديگران در مورد دين و مذهب شان خرده نگيريد.
  • زبان مردم بومي شهر بالي، اندونزيايي مي باشد ولي برخي به زبان انگليسي صحبت مي كنند. لذا اگر شما به زبان انگليسي مسلط باشيد احتمالاً در اين شهر به مشكل بر نخواهيد خورد.
  • نكته مثبت براي كساني كه با بليط بالي راهي اين شهر شده ‌اند اين است كه مردم اين جزيره مردم مهمان نوازي هستند و شما به آساني مي توانيد با آن ها رابطه خوبي برقرار كنيد. همچنين در اين شهر به افراد كهنسال احترام ويژه گذاشته مي‌شود كه نشان از فرهنگ خوب اين مردم است.

نكات مهم در مورد اقامت با تور بالي

جاذبه هاي گردشگري و توريستي بالي

در جزيره بالي جاذبه هاي گردشگري فراواني وجود دارد كه مسافران اين شهر در صورت در دسترس بودن زمان مناسب قطعاً به اين مكان ها مراجعه خواهند كرد، شما در ادامه توضيحاتي را درمورد برخي از اين جاذبه هاي گردشگري مشاهده خواهيد كرد.

مزارع برنج اوبود

 اين مزارع پلكاني زيباي برنج در منطقه اوبود شهر بالي قرار دارد. شما در اين منطقه مي توانيد نحوه كاشت برنج را مشاهده كنيد. در اين منطقه دهكده هايي وجود دارد كه شما مي توانيد از زيبايي هاي اين دهكده ها نيز استفاده كنيد لازم به ذكر است اين مزارع در قسمت شمالي منطقه اوبود قرار دارد و بايد مدت زماني را با ماشين در راه باشيد تا به اين مزارع زيبا برسيد، اين مزارع صحنه هاي زيبا و خارق العاده اي را براي عكس برداري ايجاد كرده است و عده‌اي عكس هاي يادگاري بسيار زيبايي از اين منطقه مي گيرند.

جنگل ميمون اوبود

مكان گردشگري ديگري كه در شهر بالي وجود دارد جنگل ميمون است. اين جنگل مورد توجه تعداد زيادي از مسافران اين جزيره مي باشد لذا ميمون هاي اين جنگل از انسان ها ترس چنداني ندارند و اين نترس بودن آن ها ممكن است باعث برداشتن وسايل شما توسط اين ميمون ها بشود. پس بهتر است مراقب وسايل خود در اين جنگل زيبا باشيد، اين جنگل از آنجاييكه يك منطقه حفاظت شده است، تماشاي حيواناتي مثل ميمون ها مي تواند لحظات مفرحي را به دور از نگراني براي شما به وجود بياورد. البته بايد بدانيد كه براي ورود به اين جنگل بايد بليط تهيه كنيد و بدون بليط اجازه ورود نخواهيد يافت. لازم به ذكر است كه ساعت كاري اين مجموعه از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر مي باشد پس در ساعتي غير از اين ساعت هاي كاري به اين مكان مراجعه نكنيد.

كوه آتشفشان بالي

اين كوه آتشفشاني كه نام آن باتور است نيز محل محبوبي در بالي محسوب مي‌ شود. اما عده‌ اي آن را با نام كينتا ناي مي ‌شناسند. اين كوه چشم انداز زيبايي را به شما مي دهد و علاوه بر ديدن از اين آتشفشان شما مي توانيد مناظر زيباي ديگري را از بالاي اين كوه تماشا كنيد. اين منطقه از شهر بالي شامل سه روستاي اصلي است .شما علاوه بر بازديد از اين آتش فشان از مناطق زيباي نزديك آن و قلعه دانو باتور نيز مي توانيد ديدن كنيد تا بر جذابيت هاي سفر خود بيافزاييد.

البته علاوه بر جاذبه هاي ذكر شده جاذبه هاي فراوان ديگري نيز در اين جزيره وجود دارد كه افراد با تهيه بليط هواپيماي بالي پس از سفر به اين جزيره مي توانند از آن ها نيز ديدن كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.